Beställnings-/orderfrågor

Här hittar du frågor och svar om beställningar och ordrar. Saknar du en fråga/svar? Mejla kundservice@ragnsells.com.

När kommer ni och tömmer?

Logga in i din Kundportal och klicka på fliken Händelser. Där kan du välja det uppdragsställe (verksamhetens adress) du är intresserad av och se händelser som Kommande, Utförda, Avvikelser under respektive flik.

Har du ingen Kundportal? Kontakta Kundservice på 0771-888888 eller aktivera den med hjälp av en faktura (du behöver uppge fakturanummer) via https://portal.ragnsellsgroup.com/se/PortalActivation/Activate

Kan jag beställa skyltar till vårt miljörum?

Ja, det går bra att beställa nya skyltar. Kontakta din kontaktperson/säljare på Ragn-Sells eller Kundservice så hjälper vi er vidare med sortiment, priser och med att lägga en order.

Läs mer på sidan om våra tjänster inom fastighetsnära insamling.

Ni har inte hämtat/jag har inte fått ut det jag beställt. Vad har hänt?

Kontakta Kundservice så hjälper de dig med att reda ut vad som hänt. Eller använd detta formulär och beskriv ditt ärende. Kom ihåg att ange:

  • Företagsnamn
  • Namn
  • Kundnummer/organisationsnummer
  • Telefonnummer
  • Uppdragsställeadress
  • Förväntat datum för utförande

Kan jag lämna in gamla däck hos er?

Vårt bolag Ragn-Sells Däckåtervinning hanterar all däckåtervinning och erbjuder hämtning av däck. 

Beställ hämtning av däck här 

Eller kontakta Kundtjänsten för däckhämtning på telefon 031-336 28 65.