Kundportal för ett enklare samarbete

Med hjälp av vår kundportal kan du bland annat hantera beställningar och titta på din statistik.

Har du redan fått en egen kundportal kan du logga in här

I kundportalen kan du som kund avropa tjänster på egen hand, istället för att ringa vår kundtjänst. Det ger en bra överblick över de tjänster som ni har hos oss. Det finns också möjlighet att följa upp pågående beställningar och framtida återkommande händelser. Funktionerna i kundportalen kan hanteras både från dator och mobiltelefon för ökad flexibilitet.

Med kundportalen skapar vi ett smidigare samarbete oss emellan. Det ger också dig som kund bra kontroll på din avfallshantering och möjlighet att skapa underlag för er egen miljöprofilering. Kundportalen kan också användas internt av ditt företag för att sprida information om er avfallshantering.

Via kundportalen kan vi också tillhandhålla exempelvis statistik, en källsorteringsguide, certifikat, tillstånd, mötesanteckningar och information om nya lagar och förordningar inom avfallsområdet.

Våra kunder bjuder sedan på egen hand in ytterligare medarbetare på företaget som behöver tillgång till kundportalen. Här sätts också vilka funktioner och adresser varje användare ska se.

Så här enkelt skapar du din egen kundportal - för att själv kunna skapa användare i kundportalen behöver du ett kundnummer samt ett fakturanummer. Logga in i Ragn-Sells kundportal klicka på ”Registrera” och fyll i kundnummer och fakturanummer.

Har du frågor kring kundportalen finns vi även tillgängliga på kundportal@ragnsells.com

Jag har tidigare ringt in mina beställningar men använder nu ”appen” när det går. Den fungerar bra och det är skönt att slippa stå i kö. Det är också bra att jag kan se vad min kollega har beställt så slipper jag ringa och kolla det med honom innan beställning". Fredrik Nordström, Åhlin & Ekeroth Byggnads AB.