Fakturafrågor

Här hittar du frågor och svar om fakturor. Saknar du en fråga/svar? Mejla kundtjanst@ragnsells.com.

Jag har fått en faktura med en avgift för felsorterat material. Varför då?

<p>Det beror på att vi hittat material i din behållare som inte överensstämmer med det som angavs vid beställningen. Det leder i sin tur till att&nbsp;vår hantering av avfallet förändras och extra avgifter kan tillkomma.&nbsp;</p>

Om jag betalar fakturan idag, behöver jag då betala den påminnelseavgift?

<p>Ja, då påminnelseavgiften&nbsp;betyder att ordinarie betalningsdatum&nbsp;har passerat.</p>

Jag vill ha en kopia på min faktura. Hur gör jag?

<p><a href="/link/3a4804f1629245538664844dbc901c43.aspx">Kontakta Kundtjänst </a>så hjälper de dig alt. använd detta <a href="/link/2b4ea1dea65b4d3380f97bfef9b7da8c.aspx"><span class="arrowlink">formulär</span></a>. Se till att ha ditt företagsnamn/organisationsnummer/kundnummer tillgängligt.</p>

Vilka betalningsvillkor har ni?

<p>Generellt 15 dagar, men detta kan utökas vid avtal.</p>

Jag skulle vilja ändra fakturaadress. Hur gör jag?

<p>Skicka din nya adress till <a href="mailto:kundtjanst@ragnsells.com">kundtjanst@ragnsells.com</a> eller använd detta <a class="arrowlink" href="/link/2b4ea1dea65b4d3380f97bfef9b7da8c.aspx">formulär</a><span class="arrowlink">. Det är viktigt att du anger följande information:&nbsp;</span></p> <ul> <li>Företagsnamn</li> <li>Organisationsnummer</li> <li>Kundnummer</li> <li>Informera om den nya faktureringsadressen</li> </ul>