Beställnings-/orderfrågor

Här hittar du frågor och svar om beställningar och ordrar. Saknar du en fråga/svar? Mejla kundtjanst@ragnsells.com.

Ni har inte hämtat/jag har inte fått ut det jag beställt. Vad har hänt?

<p><a href="/link/3a4804f1629245538664844dbc901c43.aspx">Kontakta Kundtjänst</a> så hjälper&nbsp;de dig&nbsp;med att reda ut vad som hänt. Eller använd detta <a href="/link/2b4ea1dea65b4d3380f97bfef9b7da8c.aspx"><span class="arrowlink">formulär</span></a> och&nbsp;beskriv ditt ärende.&nbsp;Kom ihåg att ange:</p> <ul> <li>Företagsnamn</li> <li>Namn</li> <li>Kundnummer/organisationsnummer</li> <li>Telefonnummer</li> <li>Uppdragsställeadress</li> <li>Förväntat datum för utförande</li> </ul>

Kan jag lämna in gamla däck hos er?

<p>Vårt bolag Ragn-Sells Däckåtervinning&nbsp;hanterar all&nbsp;däckåtervinning och erbjuder hämtning av däck.&nbsp;<br /><br /><a class="arrowlink" href="/link/75302d4af5064e11866b8ba741a73fcb.aspx" target="_blank"> Beställ hämtning av däck här&nbsp;</a><br /><br />Eller kontakta Kundtjänsten för däckhämtning på telefon 031-336 28 65.</p>

Kan jag beställa skyltar till vårt miljörum?

<p><a href="/link/3a4804f1629245538664844dbc901c43.aspx">Kontakta Kundtjänst </a>så hjälper vi er vidare med sortiment, priser och med att lägga en order.</p> <p class="arrowlink"><a href="/link/56a1c71c92bb4bbf8db07015b7686efa.aspx">Så här fint kan ert källsorteringsrum bli</a>.</p>