Välkommen till Ragn-Sells på ELMIA

Ragn-Sells deltar på mässan Avfall & Återvinning 30 sept – 2 okt på Elmia i Jönköping. Varmt välkommen att besöka oss i vår monter A03:31 där vi visar det senaste inom avfallshantering.

Vi presenterar vårt rykande färska textilåtervinningsskåp och visar upp marknadens mest heltäckande erbjudande för fastigheter och VA-tjänster. Våra ledande experter inom entreprenad finns på plats och berättar om vår mobila materialtvätt för återvinning av halkstopp. Passa också på att höra mer om det heta ämnet slamförbränning där Ragn-Sells arbetar med metoder för att nyttiggöra slammets alla positiva egenskaper till jordbruksspridning och jordtillverkning. Hoppas vi ses!

Vi finns även med i scenprogrammet:

30/9 11.00-11.20 – Offentlig upphandling – hinder eller nytta för utvecklingen? Ragn-Sells marknadsdirektör Johan Börje deltar i paneldebatt.
30/9 13.00-13.30 – Från avlopp till kretslopp med hållbar förbränning. Patrik Enfält, VD Easymining Sweden AB.
1/10 13.00-13.30 – Cirkulär Ekonomi – Utmaningar och möjligheter. Johan Sidenmark, konsult Ragn-Sells Miljökonsult AB.

Klicka på bilden för fri entré till mässan. Ange inbjudningskod: F377090

I anslutning till mässan anordnar vi seminariet ”Förorenade markområden – Ett kunskapsbyte om kostnadseffektiva och vägvinnande behandlingsmetoder”.
Se program och anmälan.