Ragn-Sells återvinningstjänster i Rum för en stjärna

Återvinningstjänster från Ragn-Sells ser du i Tv-programmet Rum för en stjärna med Simon & Tomas.  Ett nytt & inspirerande inredningsprogram!

Hässelby Slott, utanför Stockholm, ska inredas av designduon Simon och Tomas för att bli ett effektfullt och specialdesignat ”musikhotell” där alla rum har olika stil och inredning. Men rummen är kraftigt nedgångna och kopplingen till musiken känns inte helt självklar. Därför släpper Hässelby slott nu lös Simon och Tomas tillsammans med åtta folkkära, svenska artister för att inreda rummen i slottet, som sedan föräras artisternas namn.

Rummen ska spegla de olika artisternas personlighet och stil, något Simon och Tomas letar sig fram till genom att umgås på djupet med sina nya assistenter. Under programseriens gång träffar vi en artist per vecka som får sitt eget rum designat på slottet.

Artisterna som får sina rum specialinredda på slottet är:
Arja Saijonmaa, Thomas Di Leva, Dregen, E-Type, Magnus Carlsson, Marie Serneholt, Pernilla Wahlgren och Roger Pontare.

Läs mer om programmet på programmets på www.tv3.se. (URL: http://tv3.se/rumforenstjarna)

Rum för en stjärna